FORSTA APRIL

0kommentarer

Idag i skolan nar vi hade engelska, tror jag det var.. fragade jag min kara kusin Leo om man inte skamtar/luras idag, eftersom det ar forsta apil och sa sager han smatt confused nej, jag helt forvanad bara jaha okej, sa jag kunde inte lura nagon snyft. Daremot skickade jag sms till mamma och skrev att min ipod blev snodd (daligt skamt, ja jag vet) och da skrev hon tillbaka "April april" sa det gick inte helt lyckat om man kan saga sa. Da har vi annu ett ogonblick man saknar Sverige, for forsta april! Nar man kan skamta, luras och skratta med varandra.
Igar sa testade jag att ringa min kara van Sindy och det gick! Hon svarade och sa "halla", jag som var helt chockad la pa helt plotsligt. Jag skickade ett sms till henne for att se om det skulle funka. Inatt sa vaknar jag vid 3 tiden och kollar automatiskt pa mobilen och marker att jag har 4 sms, fran vem kan det vara? Jo, min alskling Sindy! Men nar jag vaknade vid 6 tiden sa hade jag glomt bort att jag hade last dessa sms och markte inte dom forran nu da jag skrev tillbaka och nagra minuter efter sa fick jag sms fran henne, wey! Sa nu kan jag passa pa och skicka sms till mina vanner i Sverige! Nu sitter jag har och lyssnar pa Gyllene Tider - Sommartider, och far mig att langta tillbaka till bedarande Sverige! Aterigen funkar det inte att ladda upp bilder, irriterande!

Men nu vet jag inte rikigt vad jag ska gora.. det enda jag vet ar att jag ska sluta skriva har hehe.
Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej