GRATTIS & GRATTIS

0kommentarer

Idag sa fyller miiiiiiin kusin 18 ar! Jag ar sa himla glad att jag har dig som kusin aven om du inte forstar nagonting utav det jag skriver just nu, men far val oversatta det till dig sen haha. Kan skryta om att jag har varldens basta kusin! Finns ingen battre an dig, jag avgudar dig! Feliz cumpleaños, te deseo lo mejor, te amo primo Ro!

Igar sa fyllde min kara van Ava ar, Grattis pa 19 ars dagen babe (battre sent an aldrig haha)
Hoppas du hade det jatte bra, kanns trakigt att man inte kunde fira din fodelsedag med dig, men jag tvekar pa att du inte hade det roligt haha!
  Saknar och alskar dig!


Kom hem for en liten stund sen fran gymnastiken, lararen tog kal pa oss! Vi sprang cirka 1 timme utan non-stop, jag dog bokstavligen plus att solen sken rakt pa oss sa det var ju verkligen inte varmt (ironi)! Men nu ska jag duscha och sedan kila ivag med mamma for att kopa presenter hehe.

Ha det sa bra, pusshej!

Kommentera

Publiceras ej