NICE DUDE

0kommentarer

Igar sa hade vi ledigt fran skolan for att hedra dom som gick bort pga Las Malvinas kriget aven kand som Faklandsoarna mellan Argentina och England for 26 ar sen, rest in pace all the past souls.
Idag atervande vi till skolan, 07:30 som vanligt, vi borjade med historia sen efter 1 timme kommer forestandaren in och sager att vi slutar 09:30 pga strejk, gud vad klassen blev hogljudd just da haha och imorgon ska inte vi till skolan eftersom.. nagonting med strejk var det sa man kan saga att det har varit en riktigt skon vecka aven om det ar bara torsdag idag hehe! Igar sa talade jag i telefon med min Sindy, gud vad langesen det var! Alltid lika roligt att prata med dig bebis, otroligt att du far mig att skratta sa mycket varje gang vi pratar.. det ar val anledningen varfor jag alskar dig sa mycket! 

Far se om jag uppdaterar igen innan midnatt, pusshej!

Kommentera

Publiceras ej