I LOVE YOU MUM

0kommentarer

Nu sitter jag har i vardagsrummet med pappa och ska alldeles strax ga och lagga mig. Som ni marker blev det ingen utekvall for mig idag. Kanner mig valdigt trott och vissa ogonblick far jag huvudvark och att jag sitter vid datorn gor inte saken battre haha men anyway. Hade tankt ga och lagga mig och kolla pa Desperate Housewives men tror att jag skippar det och lyssnar pa musik istallet. Det enda som aterstar ar detta; 31 Juli ar en speciell dag eftersom det var da varldens vackraste manniska kom till varlden. Grattis pa fodelsedagen i efterskott varldens basta mamma! Du betyder allting for mig. Det ar du som lyser upp mina dagar och som ger mig styrka varje morgon. Du ar min gladje till livet. Du finns alltid till hands om de sa galler gladje som sorg, du kampar och sliter jamt for att vi andra ska fa det bästa. Du ar min forebild och jag beundrar dig med hela min sjal. Jag alskar dig av hela mitt hjarta, du kommer alltid vara nummer 1 for mig!

Tack och adjo!

Kommentera

Publiceras ej