A FRESH NEW START

0kommentarer

Jahapp, da sitter man har nyklippt. Eller nyklippt och nyklippt, klippte mig igar dar vart en vän, Daiana, jobbar. Hon tvattade mitt hàr och tipsade mig om hur jag skulle klippa mig, hade ingen aning om hur jag skulle gora. Resultatet blev inte en sadan stor skillnad pa langden av haret dock kanner jag att jag borde ha klippt mer. Jag har uppklippt hàr sa han toppade det uppklippta samt snelugg (forsta gangen man har snelugg, lugg overhuvudtaget). Jag blev iallafall nöjd, det ar det viktigaste haha. Efter det akte min mor och jag hem, at mat sedan akte min pappa, min kusin och jag till Wal Mart (shopping), ideen var att vi skulle bowla men det var proppfullt sa istallet blev det bio, Hancook.  Den var valdigt bra tyckte jag, kanske fantasifull men hur gullig som helst och oh my God, Charlize Theron ar sa himla vacker! Ni har som har sett den, vad tyckte ni om den? Idag akte jag och min absoluta favorit granne, Marina (har i Argentina dàra) till Quilmes for att hamta nagra bocker hon ar tvungen att studera till. Vi tog det lugnt och senare pa kvallen gick jag hem till mina kusiner och nagra timmar efterat ar jag har. Imorgon ska mina foraldrar och jag fixa nagra saker i Capital (stan) och just darfor maste jag vakna tidigt suck (Observera att jag har vinterlov da skulle man vilja sova ut) darfor ska jag nog ga och lagga mig, hoppas ni har det bra. Take care, bacio.

Kommentera

Publiceras ej