ARGENTINA VS AUSTRALIEN

1kommentarer

Iden var att jag skulle vakna om 50 minuter for att kolla pa Argentina - Australien matchen som borjar klockan 6:00 men jag har fortfaranade inte gatt och lagt mig kanske beror pa att jag vaknade ca 6 pa kvallen. Nu ska jag ga och sova i 50 minuter .

PS, idag ar det Dìa del niño (Barnens dag) undra om man far nagonting fint, hmm.. haha, Damn it, Gud vad minuterna bara rusar.. kommer knappt kunna vila i 20 minuter, tvekar pa om jag ens kommer kunna vakna for att kolla pa machen. Egentligen, vad ar det for ide att ga och lagga sig om matchen borjar om 20 minuter?  Det vet jag inte, men tanker ga och lagga mig iallfall sedan vid 10 tiden ska man aka till stan med foraldrarna for att ata lunch hemma hos nagra vanner till familjen som by the way ar helt underbara, hur roliga som helst! Nej, men nu allvarligt, kanns som att jag bara skriver trakig och onodig information sa det far bli adjo nu innan det blir annu varre, tatà. Puss och kram
DS, okej.. Matchen borjar om 5 minuter och jag har bestamt mig for att ej kolla pa den, ska ga och lagga mig istallet NU.

1 kommentarer

Grön

10 Aug 2008 19:59

Argentina suger ju tyckte ja vi kom fram till ;)



http://bleubaihr.blogg.se , kolla in!

Kommentera

Publiceras ej