PLUGG, PLUGG, PLUGG

0kommentarer

Idag stannade man hemma fran skolan. Egentligen hade jag prov pa historia och tydligen hade vi prov pa kemi ocksa men men nu ar det forseeeent. Nu har helgen borjat fast tror ej det blir utgang direkt, ar nog tvungen att dedikera all min tid pa plugget nu annars kommer jag ga om tvàan och det vill jag absolut inte gora! Dom har sa otroligt dumma regler har i Argentina nar det galler utbildning tihihi tex om man far underkant mer an 2 amnen maste man ga om, liksom va!?!? Vad ar det for nagot? Helt absurt ju. Forsta terminen fick jag pa 4 amnen(matte, kemi, eci 1 & 2 - varit alltid nagot dalig pa matematik, kemi for att jag var sa lat och inte studerade och eci 1 & 2, tva otroligt onodiga amnen som inte jag forstar ett pip av.. handlar typ om Sydamerikas historia, utbildning, pedagogi; vad ska jag veta om det? Har aldrig i hela mitt liv nagonsin last om det, vad forvantar sig dom? ) mindre an 7 pa betyg och det ser man som underkant typ.. Men iallafall, nu maste jag ivag. Berattar lite mer om det interesanta senare haha, puss och kram!

Kommentera

Publiceras ej