I'M ADDICTED TO YOU

0kommentarer

Nämen halloj! Har forsokt ett antal ganger logga in har pa bloggen men det har ej fungerat. Nu antligen kan jag beratta lite om langhelgen. Pa fredagen var jag hemma hos Victoria och bara tog det lugnt, lordagen gick jag hem till Barbara vid 1tiden pa eftermiddagen.. Jatte gulligt, hon hade fixat lunch sa dar satt vi med hennes lillebror och lillasyster; àt och pratade en massa, vid 11 tiden bestamde vi oss for att ga ut och  eftersom det var 1 timmes lang vantan for att fa tag pa taxi gick vi vidare mot busshallsplatsen och medan vi vantade gick vi hem till en kompis som bor dar i narheten men tillslut beslot vi oss for att stanna kvar dar, sondagen var det min kusins dotters dop som jag tyvarr ràka forsova mig till (àngest) sedan akte vi till "middagen", verkligen super gulligt och trevligt var det. I just love it nar hela släkten ar samlade.
Igar var vi i Parque de La Costa (nöjespark) med Victoria, Matias och hans vanner.. Haha, kunde inte sluta skratta. Hade verkligen det jatte bra, njöt for fullt + att det var fint vader, lite blasigt da och da men annars var det superb. Tydligen kommer vi inte vara lediga fran skolan imorgon, àh vad trakigt.. Daremot ar vi lediga pa torsdagen, wie!

I'm driving myself insane, why did I have to fall inlove with you..

Kommentera

Publiceras ej