CIAO FRATELLO MAGGIORE, TI AMO!

0kommentarer

Forrigar kom min bror hem fran Cordoba och idag aker han redan ivag till Sverige..Plutt, vad jag kommer sakna dig. Kanns som att vi inte har haft tid for att umgas eftersom att du akte till Cordoba redan 2 dagar efter du kom fram till Argentina och sedan kommer du fram till Buenos Aires 1 dag innan du aker ivag.. Okej, men ledsna ska vi inte vara eller hur? Vi ses ju igen i December! Du ska veta att varldens basta fodelsedagspresent var att du kom hit.
Jag alskar dig storebror/din lillasyster Clarissa.
Over till nagot helt annat som inte ar sorgligt och ja, jag vet att det later konstigt men antligen har jag vinterlov. Slutade exakt for en vecka sedan. Ska njuta varenda minut inte en enda sekund ska jag agna mig at att tanka pa plugget ha. Haromdan kollade jag pa Superagent 86 med mina kara foraldrar, haha den var hur stortkul som helst.. Synd att den var dubbad till spanska dara men men. Vaknade vid 8:30 tiden idag hemma hos min kusin och nu ar jag hemma hos farmor. Ska fixa mig och sedan ska vi take off to Ezieza (flygplatsen). Det kanns konstigt att bara lamna min bror till flygplatsen da vi oftast brukar aka ivag tillsammans till Sverige. Vi kom fram till Argentina den 23 Januari sa det var ett tag sen man var pa Ezeiza. Idag blir det forhoppningsvis utekvall i Quilmes med nagra vanner. Men nu maste jag borja fixa mig annars blir det stressigt.
Take care allihopa, ciao!

Kommentera

Publiceras ej