GOD EFTERMIDDAG

0kommentarer

Nu sitter jag har och kollar pa bilder fran dykningen! Gud vad roligt det var, jag vill gora om det nu nu nu!
Sa himla skon kansla, om man bortser trycket hehe. Fast det var nar jag och mina kusiner var i Puerto Madryn, Soder om Argentina var val cirka 2-3 veckor sedan. Far se om jag kan ladda upp nagon bild fran the under water med the starfish hehe. Igar sa blev det utgang med kusin och  vanner, haha det var roligt. Anyway, ni kommer ihag att jag sa att det skulle bli skont med regn? Nej, jag tar tillbaka det! Igar natt sa kan man verkligen saga att det blev blixt och dunder, forstar mig inte pa dom som inte vaknade utav det hoho.

Baby te quiero
Desde que te he conoci yo vivo tan feliz

Ahi como quisiera en este instante abrazarte
Y mil canciones al oido cantarte
A tu vida muchas rosas regalarle
Es que tu me enamorastee

Es que tu eres el lucero que gia mi vida
Si no te tengo en mi cancion no existe melodia
Tu me haces falta baby de noche y de dia
Sin tu inspiración no existiria esta poesia, en vaaaaeldigt bra lat!

Men nu ska jag hjalpa min kara farmor med maten, puss.

Kommentera

Publiceras ej