TI AMO CUGINO

0kommentarer

Hej! Idag har man klippt, limmat, ritat, mlat helt enkelt pysslat haha. Jag, min kusin och en van gjorde nagra plancher at min faster (hon ar larare) eftersom imorgon ar det skolstart har i Argentina (vissa skolor). Det var riktigt roligt haha, mycket skrattande. Min kusin ar sa bast, i love him! Ska borja i samma skola som honom, wie! Aven om han ar 92a.. Men det ar sa att har i Argentina sa borjar man 1:an nar man ar 6 ar och eftersom jag flyttade hit i Januari sa gick jag bara 2:an tills decemer och darfor maste borja om tvaan har. Kommer bli valdigt annorlunda, men som sagt far se det som ett aventyr helt enkelt och jag tror faktiskt jag ser fram emot det.. Vet inte riktigt.  
Men nu ska jag sluta skriva har eftersom jag ska vakna tidigt imorgon. Ska till min framtida skolan med min mor och kusin for att lamna nagra papper, bacio ciao.

Kommentera

Publiceras ej