GOD KVÄLL

0kommentarer

Här sitter man och så har man skaffat sig en blogg helt plötsligt.
Har aldrig varit så fascinerad utav det här med att skriva blogg, jag har varit mer intresserad av att läsa andras haha. Men till slut så var jag tvungen att skaffa en. Om jag ska vara ärlig så har jag inte någon aning om vad jag ska skriva om, min hjärna känns så tom för tillfället.
Kan väl börja med att berätta att jag den 22 Januari, (om två dagar), beger mig av till Argentina. Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Nu tänker ni säkert, varför ska man gråta om man ska resa till Sydamerika, till 40 graders värme haha. Jag skulle självklart inte ha fällt några tårar om det var semester (I wish) men att flytta dit..  det känns lite för konstigt. Allting kommer vara så nytt, det är ju helt annorlunda  jämfört med livet i Sverige. Men men, vad ska man göra? Får väl se det som ett äventyr helt enkelt! Efter 4 år så får man äntligen träffa ens familj/släkt, längtar enormt mycket. Tanken på att lämna allting här i Sverige känns jätte svårt men självklart så kommer man och hälsar på så fort man har chansen. 

Nu ska jag lämna detta och börja kolla på film med syster , pusshej.

Kommentera

Publiceras ej