HEJA SVERIGE!

2kommentarer

Har sitter man och kollar pa Sverige - Ryssland, skit spannande! Samtidigt pratar jag med min kära syster pa msn om matchen och om ryssarna haha, kan inte sluta skratta! Jag saknaaaaar min storasyster sa otroligt mycket! NEJ, Gud vad nara Sverige var pa att gora mal! Klarar inte av att skriva medan Sverige spelar haha darfor ska jag avsluta detta.
Jag ska verkligen forsoka skriva senare ikvall efter privat undervisningen (ar hur dalig som helst pa matematik) och efter Argentina - Brasilien matchen som borjar 21:00, I think anyway see ya later aligator!
HEJA SVERIGE, NI FIXAR DET HÄRA!

2 kommentarer

Ava

20 Jun 2008 10:52

Glad midsommar clarisa ;D



saknar dig ! <3

Lucia

24 Jun 2008 03:39

Åhhh saknar dej med syster massaaaaa.Kom tillbaks nu!det räcker med argentina=)

Kommentera

Publiceras ej