6 JUNI

0kommentarer

Tusan vad langesen det var man inte skrev nagonting har pa bloggen dock har vi inte haft internet men nu ar det fixat och klart, finally. Gud vad skont det ar for er som har slutat skolan och har sommarlov nu, man blir ju avis.. har maste jag sta ut tills Juli for att ha vinterlov men men hoppas ni far det bra under sommaren! Apropa sommarlov och skola, dom senaste veckorna har vi haft fullt upp med prov.. seriost 2-3 prov varje dag i 2 veckor! Har slitit hacken av mig, tror nog att jag aldrig har studerat sa har mycket i mitt liv, haha men nu ar slut med prov thank God. Idag ska man ut med vanner och bara njuta! Idag ar det Sveriges nationaldag, hoppas ni hittar pa nagonting trevligt. Nu ska jag ivag, ta hand om er.
Puss och kram, syns i stan

Kommentera

Publiceras ej