7 TIMMAR KVAR

4kommentarer

Klockan ar halv tolv och har precis kommit hem (till farmor) fran mina kusiner. Imorgon borjar man skolan!
Fixat saker till skolan med min sota kusin. Inte ens 1 dag kvar.. Kan inte forsta det. Imorgon klockan halv atta borjar allting. Gud, vad nervos jag ar! Fast jag kanner mig sa trygg nar min otroligt gulliga kusin ar med mig! Idag sa gjorde jag ett prov pa engelska (Cultural Inglesa, en engelsk skola som ar efter skoltiden) och det gick jatte bra! Borjar dar imorgon ocksa sa det blir mycket att gora om dagarna, haha.
Bacio, be for mig att det ska ga bra imorgon! 



I can't stop thinkin' about you..

4 kommentarer

agus

06 Mar 2008 17:56

te quieroooooooooooooo
:D

agus

06 Mar 2008 17:56

jajajajajajajaja
recien me di cuenta de que se puede firmar aca :o

sabina

06 Mar 2008 22:35

fan va kul ! hoppas skolan gick bra idaag ! :D haha
loove you

sindy

13 Mar 2008 14:06

ey gringa te extraño, funderar på att komma dit å kidnappa dig :(

hatar argentina för att dom har dig!

keep in touch baby, te amo mi vida

Kommentera

Publiceras ej