BORING

2kommentarer

Jag har trakigt

Vilken tidning läser du: Kan handa att jag laser Clarin
Vilken buss åker du oftast: Ingen langre, fast kommer borja med 98:an haha

Vilken fråga ställer du oftast: Vet ej faktiskt
Vilken årstid är det nu: Sommar

Vilken film såg du senast: Kommer ej ihag vad den heter

Är du kär nu: Nej

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast: Ja
Har du sett din bästa vän gråta? Ja

Vad åt du senast? Kyckling med potatis

Har du varit med i en rättegång? Nej

Är du polare med grannarna? Var det innan jag flyttade

Vilka länder har du bott i? Sverige och nu i Argentina

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Igar natt
Har du däckat/spytt för att du druckit? Nej
Har du varit på ett party?  Ja
Har du varit utomlands? Jajamensan
Var är dina syskon just nu? Min storasyster ar i Sverige, mina 2 broder ar i Norge och min 3:dje storebror ar har i Argentina.

Vilken tid gick du upp imorse? Ehm, 3 pa eftermiddagen. 
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Clarisa och nagot skumt tecken
Vad gjorde du klockan 2 inatt? Ute och firade min kusin
Vad är det första du gör på morgonen? Snoozar vidare

2 kommentarer

wadne

22 Mar 2008 15:13

svar: sant! tack så jättemycket din meeed :)

Erika !

22 Mar 2008 15:36

oh va skönt det måste vara att bo i Argentina :) ?

Kommentera

Publiceras ej