GOD KVÄLL

0kommentarer

Hejsan allihopa. For en stund sen sa kom jag hem fran engelskan, det gick jatte bra forutom att vi fick vanta en halv timme innan vi fick stiga in i klassrummet. Eftersom min kusin alltid gar ivag fran engelskan en halv timme innan (eftersom han har teater i stan) sa var jag tvungen att aka buss sjalv, for forsta gangen! Det gick faktiskt helt okej, forutom att jag tappa mynt pa bussen och att jag gick av nagra stationer innan, sa jag gick lite vilse dar. Men jag ringde min kara pappa och forsokte beskriva vart jag var da sa han att jag var en bit ifran min skola, sa jag forsokte leta efter skolan (eftersom jag inte ville att han skulle komma och hamta mig, vill faktiskt kunna aka buss sjalv utan att jag gar vilse haha) och tillslut sa hitta jag! Tror aldrig jag har varit sa glad for att ha sett en skola, haha. Men tillslut sa kom jag hem och oskadd, haha. Men nu ska jag kila ivag, min fasters man ska ha datorn.
Pusshej!

Kommentera

Publiceras ej