KÄRLEK

1kommentarer

Kan inte forsta att jag borjar skolan om 3 dagar! Jag vill inte, det kommer inte funka! Jag vill inte ens tanka pa matten, usch nej! Om jag anda kunde ga klart i S:t Görans gymnasium med mina karaste, ta studenten med dom, resa bort med dom.. Bara njuta tiden med dom helt enkelt. Jag tror inte dom riktigt inser hur mycket jag saknar dom, och sjalvklart vannerna utanfor skolan. Inte pa tal om mina syskon.. Det ar sadant som far mig att bara forbereda vaskorna och bara flytta tillbaka till Sverige. Men nu ska jag inte tanka pa det viset, ska vara oerhort glad att jag har syskon/vanner som er. Ni ar bäst. Ni ska veta att jag tanker pa er jamt och standigt.

Från djupet av mitt hjärta vill jag bara säga, jag älskar er
 

1 kommentarer

Jacqueline

07 Apr 2008 00:03

detsamma clarisa =)saknar dig otroligt mycket men är överlycklig att du är i mitt liv!!

Kommentera

Publiceras ej