REGN, REGN OCH ATERIGEN REGN

1kommentarer

Dagens vader har bestatt av sol, regn, sol, regn, sol, regn. Det har varit rejala stormar idag runt landet. Nu som tur sa har det slutat att regna. Idag har det varit en ta det lugnt dag (aven om det inte borde vara det eftersom det ar fredag). Vaknade hemma hos min kusin vid 3 tiden pa eftermiddagen, gick hem till farmor och at lunch, satt vid datorn, sen var man tvungen att stanga av all elektricitet eftersom det askade och regna sa himla mycket sa da gick man och la sig pa sangen och lyssnade pa ipoden. Nu sitter jag hos farmor aterigen efter att ha varit och atit middag hos faster. Igar sa var jag ute med min kusin och vanner fran klassen, vi firade min kusin som fyllde ar forrigar. Vi borjade med att aka till en restaurang, efterratten var helt gudomlig kan jag saga sedan sa akte vi och spelade biljard, natten var helt lyckad! Natten innan det sa firade familjen och vanner min kusins fodelsedag, sweet sixteen haha. Natten bestod av mycket mat, drickande och skratt, espero que te divertiste mucho primito. Jag gratulerar dig annu en gang, feliz cumpleaños amor!
Morgondagens planer vet jag inte riktigt hur det blir.. Imorgon kommer min kara kusin hem och senare pa kvallen ska vi ga ut, vi far hoppas att det blir en lyckad kvall fast det ar jag helt saker pa att det kommer bli, blir alltid det nar man gar ut med honom! Men pa dagen sa har jag ingen aning vad man ska gora, man kanske ska passa pa att kopa skor.. hmm vi far se.


Nu ska jag bara in nagra latar pa ipoden och sedan kolla om det finns nagonting bra pa tv, pusshej!
Take care.

1 kommentarer

wadne

22 Mar 2008 04:20

tråkigt med regn.. men argentina skönt land!

Kommentera

Publiceras ej