SATURDAY AFTERNOON

0kommentarer

Klockan ar strax 03:00 p.m. om tre minuter och sa sitter man har pa sangen med shorts och troja. Vaknade vid 12 tiden, har varit lite seg sen dess. Har precis atit lunch och som vanligt var det utsokt.  Min kara bror kom pa besok idag, jag blev nagot overraskad eftersom han alltid ar upptagen men nu ska man vara glad for att han ar har! Sa om jag blir uttrakad ska jag fordriva tiden med honom hoho. Idag har jag tva options for att valja tills ikvall.. antingen ga ut med min kusin eller ga pa teater och kolla pa "Cabaret" som ar den sista visningen, med mina kusiner och hennes pojkvan och jag har ingen aning om vad jag ska valja, men ah det fixar sig sakert hehe.
Precis nar jag fick en sadan lust att ladda upp bilder sa funkar det inte, suck!
Ska forsoka om en liten stund for att se om det funkar hehe. Ni far ha det sa bra allihopa!
Puss & kram.

Kommentera

Publiceras ej