UTGÀNG

0kommentarer

Igar eftermiddag var helt 'chill', jag och min kusin gick hem till hans van sedan kom det nagra fler vanner. Vi satt dar och prata om massa saker, med andra ord tog vi det lugnt helt enkelt. Vid tio tiden sa gick vi hem till varan farmor, pratade lite med min mor och sa. En liten stund efter sa at vi pizza med familjen och skrattade valdans mycket, haha det blir alltid lika roligt nar familjen ar samlad. Sen sa var jag tvungen att borja fixa mig eftersom vi skulle ut. Vid 24:00 tiden sa gick jag hem till min kusiner och vantade pa en av mina kusiner dar. Efter ca en och en halv timme sa kom min kara kusin och hans vanner, da var det bara att aka ivag. Kan saga att det blev en minnesvärd kväll bara. Men nu ska jag ivag och fixa nagonting for att ata, bacio.

Kommentera

Publiceras ej