1 MAJ

0kommentarer

Klockan ar 01:19 a.m och har sitter man vid datorn och lyssnar pa musik. Kan val beratta lite om hur dagen sag ut, borjade med att jag steg upp och fixade till mig sedan sa traffade jag min Kusin Leo och sa gick vi tillsammans till skolan som borjar 07:30 och sa borjar man det varsta amnet nagonsin, matematik,  fast som tur var det den enda lektionen sa vi slutade 09:30 dock sa hade vi gymnastik klockan 14:00. Vid 10-11 tiden foljde jag med min kara farmor till doktorn efter det gick vi runt i Berazategui och sedan sa gick vi till restaurang Regina och at dar. Sa smart som jag ar sa raeka jag somna vid 16:00 tiden och vaknade 20:00, lyckat va? Har inte gjort nagonting sarskilt idag med andra ord, haha. Idag var planerna att ga ut men det blev inte sa for min del, sitter ju har. Har verkligen inte styrka, ar helt dod och det var att jag sov middag 4 timmar. Hoppas att jag inte ar pavag att bli sjuk, God no. Imorgon har vi inte skola, wey eftersom det ar "El dia del trabajador"/"Arbetarnas dag"  sa ska forsoka att bli klar med alla studier och sedan bara ta det lugnt for sedan ar det skola igen pa fredag men man ska se det positivt, helgen borjar da! Nu ar det Valborg i Sverige, trevligt trevligt synd att man inte kan vara dar och uppleva det roliga haha. Anyway, ni far ta hand om er ciao!

Kommentera

Publiceras ej