2/3 MAJ

0kommentarer

Hade tydligen sparat detta inlagg som utkast igar sa nu publicerar jag det;

Antligen ar det helg! Sitter har och lyssnar pa Linkin Park (enda gruppen jag gillar inom rock eller vad det nu ar) och pratar med vanner fran lovely Sweden. Igar hade vi som sagt ledigt fran skolan, familjen och jag akte ivag till min fars faster och vi var dar praktiskt hela dagen, det var hur roligt som helst, valdigt mycket god mat som vanligt haha forvanar mig inte om jag har gatt upp 10 kg under dom har senaste 3 manaderna haha. Vi bestamde oss for (jag och min fars faster) att vi ska laga mat den 25 maj med hela slaekten forutom maennen wiho haha (eftersom dom ska vara nagon annanstans), vi pratade om allting vi skulle laga och listan blev valdigt lang kan jag saga.. sa som sagt, nar jag aker tillbaka till Sverige kommer ni nog inte kanna igen mig haha men hon ar sa himla bra pa att laga mat, kan inte motsta hennes matratter haha jag tror iatt ngen kan nog gora det haha! Kvallens planer.. jadu.. ingen aning. Far val hoppas att det blir roligt iallfall. Igar sa pratade jag i telefon med en av mina allra basta vanner Sindy, oh Dear vad jag saknar dig amor! Jag langtar tills nar vi traffas, kommer aldrig slappa taget om dig da! Nu pratar jag med min   min min Jack, du anar inte hur mycket jag saaaaknar dig min prutt. Jag saknar er varje dag som passerar..

3 Maj - Har precis atit och nu sitter jag har med Victoria och bara tar det lugnt hehe.
Men nu ska jag ivag och prata girltalk, haha! Take care, puss!
 

Kommentera

Publiceras ej