COPA LIBERTADORES

0kommentarer

Skriven idag vid 13:00 tiden men av nagot skal kunde inte jag publicera det men iallfall here it goes: Nu ska jag skriva lite snabbt har hehe. Igar kvall sa var mina kusiner, min farbror, min far och jag pa match, Estudiantes (ett lag fran Argentina) mot ett lag fran Ecuador for att se vem som skulle fortsatte vidare till Copa Libertadores. Sorgligt nog sa vann Estudiantes med 2-1 men det kravdes 2 mal till for att dom skulle fortsatta vidare i Copa Libertadores sa det blev lite dystert tillslut.. Men sjalva atmosfaren var helt otrolig, inte pa tal om hejarklacken Gud.. Har aldrig sett nagot liknande for en sekund dar skulle jag kunna bli ett fan av Estudiantes, dom tog mig med storm kan man saga haha nej, men jag ar trogen till Boca haha. Pa tal om Boca spelar dom idag mot nagot lag fran Brasilien i Brasilien.. dom maste vinna idag annars aker dom ur och det vill vi ju inte verkligen! Vem vann Copa Libertadores forra aret, va va va va? Det var det basta laget Boca som vann haha Okej, innan jag verkar framsta helt galen ska jag sluta skriva om det, sa nog om fotboll nu haha. Idag hade vi filosofi, vi skulle aven ha muntligt prov som inte jag hade hunnit studera till.. men som tur sa hann klockan ringa innan han ropa ut mitt efternamn och nu har jag en vecka att studera filosofi hehe. Pa onsdagar slutar vi 1 timme tidigare, alltsa 11:45 men idag sa kom inte matematik lararen sa vi slutade 9:40! Men nu ska jag hem till my lovely grandmother och ata sedan byta om till idrotten. Idag har vi test sa vi far hoppas att det gar bra!
Ni far ha det sa bra, ciao bacio.



P.S. Ville bara meddela att Boca vann over River i Sondags asi que toma River haha!
No te pongas enojada Victoria, haha.

Kommentera

Publiceras ej