"LOS HINCHAS DE BOCA HACEN RUIDO EN BRASIL"

2kommentarer

Boca är helt enkelt bäst! Dom ledde med 2-0 forsta halvlek sedan andra halvlek gjorde Cruzeiro màl sa mastarna Boca vann, bortaplan dessutom sa tatà Cruzeiro! Pa kvartsfinalen moter dom Atlas fran Mexiko som dom redan har spelat mot 2 ganger som da blev en forlust och en seger, vi far ha talamod tills nasta atertraff da vi hoppas pa att det blir seger aterigen for Boca och om det ar sa att det blir forlust, no problems we`ll still love you. 




For att skriva om nagonting annat an fotboll. Vi skulle ha diagnostisk prov idag pa idrotten som sagt. Vi skulle springa 20 minuter utan non-stop, det var inte lika jobbigt som jag trodde faktiskt. Ioforsig har vi fatt springa valdigt mycket pa idrottslektionerna sa jag antar att kroppen haller pa att bli van att springa hehe speciellt medan solen skiner for fullt pa ens ansikte. Men helt arligt tror jag att det gick valdigt bra, vi far se vad lararen sager nasta lektion. Maste snart ga och lagga mig, har hort att jag sover for lite och maste just darfor borja skarpa mig med tiderna haha men jag kan inte ra over att jag ar nattmanniska anyway maste forbereda bockerna for morgondagen. Skot om er, pusshej.


 

2 kommentarer

Amanda

22 Aug 2008 10:10

hej jag heter Amanda och ska flytta till brasilien imorgon.Undrar bara hur gammal du är?

Amanda

25 Aug 2008 17:44

hej igen Clarissa!Nu är det brasilien jag skriver ifrån..Guuud vad joobigt det var att lämna alla i sverige asså..håller du inte med mig?Jag är 16:). har du någon facebook? Beijos

Kommentera

Publiceras ej