VAMOS BOCA

2kommentarer

Dagen borjade perfekt, blev vackt av mor min sedan sa gick jag och min kusin Leo hem till Victoria for att ata, mm det var utsokt, Canelones och kyckling mums. Just nu sitter vi har och kolla pa Boca - River matchen, El Superclásico vettni.
JAAAAAAAAAAAAA, BOCAAAAAAAAAA GJORDE MAAAAAAAAAAAAAL, GOAAAAAAAAAAAAAAAL!!!
1-0 star det just nu hehe. Jag ar den enda fran Boca har just nu, alla ar dumma River fans, synd for dem bara haha. Nu ska jag fortsatta plaga dom tihihi. Vamos Boca Mierda, A estos putos les tenemos que ganar!
Boca gjorde ett fint valkommande till River spelarna genom att slanga fjadrar, agg och majs. River kallas for "Gallinas" som betyder "Hönor" pa svenska, Boca dom ar smarta dom.
Men men nu ska vi fortsatta kolla pa matchen bacio ciao, take care.

2 kommentarer

VICTORIA!!! =P

04 May 2008 20:54

hehe clari.. mira no te entiendo nada de lo que escribiste jajaj... me imagino que no hablaras mal de river ehh :O.. jeje.. esperoo ehh!! jejeej..
buehh.. nos vemos !! jaja re que tas conmigo! =P
un besotote a todos los suecos amigos de clarii ejje que tan re lindoss =D

victoria...

05 May 2008 03:58

hehe clari... esperando junio ;).. jeje.. ehhhe,, esperoo q no me falles eh! :O.. jje.. seguro sobre q preguntaras jajajaj =P... nuu no t lo puedo dcir x ak.. es secreto.. ahhh re pelotudaaaa!!! =S jkajajaja..
toy aburrida =S.. prima!! jeje =P..!!
=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
un bzhotottt
tkk nena!!

Kommentera

Publiceras ej