5 DE SEPTIEMBRE

2kommentarer

Idag gick inte jag till skolan heller pga att jag inde hade studerat till mitt historia prov och jag vill absolut inte fa 0 pa det. Sa under helgen blir det ej utgang och istallet blir det massa pluggande. Imorgon kommer farmors syster pa besok da maste mina foraldrar och jag ivag annars kommer det bli hur trangt som helst. Och eftersom varan lagenhet i San Telmo ar under renovering sa har dom hyrt en lagenhet i samma omrade. Just nu haller dom pa och packar allting och vet ni vad!?! Medan mor min holl pa att fixa allting, gissa vad hon hitta!?! Ja, min iPod! Ar helt overlycklig, jag som trodde att jag hade tappat bort den forevigt haha men nejnej. Men nu ska jag hjalpa till med pick och packet, inte ska man vara lat. Nasta gang man skriver ar man formodligen pa nagot internetcafè i stan. Vet inte riktigt om det finns internet dar borta i lagenheten anyway, ta hand om er!

Te quiero corazón mio

2 kommentarer

sindy

06 Sep 2008 20:22

VOS teni q decirme vem din MR LOVER is!

JAG ÄR DIN BÄSTE VÄN OCH JAG KRÄVER ATT FÅ VETA WTF SOM HÄNDER!!!



annars halsugger jag dig :) Te AMO!

Anonym

07 Sep 2008 08:01

Bäste vän min.. nar tiden ar inne skall du fa veta.

Despues te cuento amor haha, te amo!

Kommentera

Publiceras ej