8 DE SEPTIEMBRE

0kommentarer

Pust, nu sitter man har och tar det lugnt. Idag har det varit en fullspackad dag, Gud vad trott jag ar. Det borjade med att jag vaknade klockan sex, àt frukost och sedan vid sju tiden akte pappa min och jag ivag till skolan. Eftersom vi bor i San Telmo (Capital) och min skola ligger i Berazategui sa kommer jag nog vara tvungen att vakna valdigt tidigt nu pa monarna eftersom det ar cirka 30-40 minuters resa med bil och jag vagrar att aka tag/buss,  iforsig har jag ingen aning hur man aker dit men anda haha det ar perfekt som det ar nu. Fran 7:30 till 11:40 var jag i skolan, 14:00 gymnasik, 16:00 ovningskorning 17:00 hemma hos mina kusiner och nu flera timmar efterat ar vi hemma. Mina ben, GUUUD.. gymnastiken dodade mig idag. Imorgon borjar vi 09:30 som tur, wey! Ha det gött, puss!

Kommentera

Publiceras ej