MISS YOU GUYS

1kommentarer

Det ar en lugn sondag och klockan ar 06:03 pm. Ska snart hoppa in i duschen och sedan fixa sakerna till skolan och gymnastiken for imorgon. Morgondagen ser foljande ut:
  • Skola
  • Gymnasik
  • Övningsköra
  • Träffa Victoria
Pratar just nu med min bästa vän, Jacqueline. Du har ingen aning om hur mycket jag saknar dig sötnos, stunderna vi har gatt igenom med varandra ar oslagbara. Tanker inte skriva hur mycket jag saknar dig, hur mycket du betyder for mig, hur mycket jag önskar att jag kunde vara dar med dig for det du vet redan. Vi kommer att ta igen all den har tiden vi har missat. Jag saknar dig for varje dag som gar, alskar dig!


1 kommentarer

jackii

28 Sep 2008 23:34

Du är guld värld och mer! älskar dig också, sknar dig grymt mycket!

Kommentera

Publiceras ej