3 DE SEPTIEMBRE

0kommentarer

Idag vaknade jag klockan 7:00 och 07:15 maste jag redan vara pavag till skolan for att komma i tid, blev en aning stressad. Pavagen traffade jag min kusin Leònidas och Leticia da passade vi pa att ga tillsammans till skolan. Nar vi val ar pavag till skolan ser vi att massa elever gar ifran skolan och da fragar min kusin mig varfor alla gar och da kom jag pa att igar natt sa hade en kompis berattat att inga skolor fran Berazategui och Quilmes skulle ha undervisning pga strejk, da borjade vi ga snabbare mot skolan.. vi traffade pa en tjej som berattade att vi inte kommer ha skola, kunde inte tro pa det. Vi fortsatte iallafall mot skolan for att kolla läget, alla eleverna var samlade utanfor skolan och da fick vi bekräftelse om att vi inte hade skola idag sa det var bara att vanda hemat, lycklig och glad. Vi far hoppas att man inte behover ga till skolan imorgon heller! Klockan ar strax 2:00 p.m, kom hem till farmor for en liten stund sen. Vi har varit i Berazategui hos doktorn, kopt klader och sedan gick vi till en restaurang. Ska nog hoppa in i duschen nu. Sedan ska far min komma och hamta mig for att aka ivag till Puerto Madero da jag ska vara barnvakt for varldens gulligaste Camilla, det kommer bli sjukt roligt haha och nej, det var inte ironi. 
Take care!


Världens vackraste Puerto Madero

Kommentera

Publiceras ej