GOTT, GOTTI, GOTT, GOTT

0kommentarer

Varför jag skrev 100431 är för att klockan är 19:30 här i Argentina så det betyder forfarande att det är den 30 april, youuuu digggg hehe. Sitter här och lyssnar på Kate Perry - I kissed a girl (ja, jag vet att den är gammal haha men jag kan inte liksom fa nog av den) för tillfället. Är så himla rastlös just nu, vet inte vad jag ska göra.. sitter här och väntar på att min bror ska ringa så att far min och jag kan åka iväg. Kommer snart äta upp all kladdkaka och det vill jag ju inte.. bakade nämligen kladdkaka idag för att jag var så himla boooored och goo var den haha. Imorgon får vi se om jag hinner baka rulltårta med hallon, har bara gjort det en gång men den gången blev den perfekt, helt gudomlig haha skämt åsido, nej men helt ärligt den blev faktiskt jätte god hehe. Får se om jag hinner uppdatera senare ikväll, om inte det blir för sent. Ta hand om er, pusshej!





Kommentera

Publiceras ej